Blog - Podróże

Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.

Fjordy, trolle i łosie

26-07-2010 11:04
Komentarze: 9
W działach: Wyprawy, Podróże
Fjordy, trolle i łosie
W tym roku decyzja gdzie się udać na zasłużone wakacje nie była łatwa. Dziwożona proponowała Izrael, jednak stwierdziłem, że raczej wolałbym udać się gdzieś, gdzie jest zimniej - patrząc z perspektywy upałów jakie nawiedziły Europę Norwegia była bardzo dobrym wyborem. Choć wylądowaliśmy w Oslo miasto to zostawiliśmy sobie na koniec podróży i wynajętym autem ruszyliśmy do Roros przez Lillehammer. To drugie jest małym nudnym miasteczkiem, którego jedyną atrakcją jest to, że kiedyś odbywała się tam zimowa olipiada. Za to Roros jest śliczne - górnicze miasteczko z kilkoma ulicami, na których wcią...

Starbucks killed a Costa star

05-06-2010 14:59
Komentarze: 25
W działach: Rozkminki, Polecanki, Podróże, Seriale, eRPeGie
Starbucks killed a Costa star
Billy Talent – ST Veronica – mój ostatni znaleziony twórca (wyjaśnione w trzecim akapicie). Długi weekend trwa, ale mój wyjazd dobiegł końca. Razem z Dziwożoną udaliśmy się na dwa dni słodkiego nicnierobienia na Cyprze. Jak było? Fajnie, a kulinarnie nawet lepiej. Wkrótce wyjazdowa edycja Krakowskich smaków, z której dowiecie się, gdzie wpaść na obiad w Larnace. Niemniej ja nie o tym. Po pierwsze – druga część cywilizacji dociera do Krakowa. Starbucks właśnie remontuje sobie pomieszczenie w Galerii Krakowskiej (w miejscu, gdzie była kawiarnia Club Cafe, naprzeciwko Miyako S...